מידע למנוי חדש

 מידע למנוי חדש

בכל כניסה לשירות, יש לוודא שהכתובת המופיעה בדפדפן שברשותך היא: https://amihst.financezone.co.il.

כמו כן, יש לוודא כי המנעול / מפתח המופיע בתחתית חלון הדפדפן שברשותך שלם, כך תדע/י שפעילותך מאובטחת .

 באפשרותך ליהנות משירותי עמ"י - חברה לניהול קופות גמל ענפיות בע"מ על ידי הצטרפות לשירות ישירות באתר זה.

 בעת הצטרפות לשירותי עמ"י - חברה לניהול קופות גמל ענפיות בע"מ באינטרנט חשוב לדעת:

  • ההצטרפות הינה לקבלת שירותי מידע בלבד.
  • המידע מתעדכן אחת לחודש -עד ליום ה- 20 בכל חודש.

לתשומת לבך,

בתחילת הליך הרישום לאתר תתבקש/י לבחור האם ברצונך להזדהות בכניסתך לאתר באמצעות כתובת מייל או באמצעות שם משתמש (אשר ייבחר על ידך). בחירתך על אופן ההזדהות תהיה קבועה לכל כניסותיך לאתר בעתיד ואיננה ניתנת לשינוי.

בעת הרישום ביכולתך לבקש לקבל סיסמה ראשונית למכשיר הטלפון הנייד שלך. במידה ולא עשית כן, הרי שהסיסמה תשלח לכתובת הדואר הקיימת ברישומי החברה.

סיסמה ראשונית זו תקפה ל-30 דק' בלבד באם נשלחה למשיכרך המייד או באם נשלחה באמצעות הדואר לכתובת הדואר שלך ל -30 ימים בלבד. ובכניסתך הראשונה לשירות תתבקש/י להחליפה. לא תתאפשר כניסה לאתר האישי, באמצעות הסיסמה הראשונית, לאחר פרק הזמן שהוגדר מעלה.

במידה ונשכחה הסיסמה ניתן להקיש על "כפתור" שכחתי סיסמה ולעקוב אחר ההנחיות.

כחלק מתהליך הרישום לאתר עמ"י - חברה לניהול קופות גמל ענפיות בע"מ באפשרותך להצטרף לשירות קבלת דף חשבון שנתי בדואר אלקטרוני. יעד המשלוח של הדוחות הינו כתובת המייל שהוקלדה בתחילת התהליך. לצורך אימות כתובת המייל שהוזנה תישלח אליך הודעה לכתובת זו אותה עליך לאשר.  

באפשרותך לבקש הסרה מרשימת התפוצה, לאחר הכניסה לאתר האישי, או באמצעות פניה לשירות הלקוחות .

הדרישות הטכניות של המערכת

ניתן להשתמש בדפדפנים מסוג אינטרנט אקספלורר 9 ומעלה, פיירפוקס וכרום. רמת ההצפנה הנדרשת הינה 128 ביט.

הגדרות התצוגה הרצויות לשם צפייה וביצוע פעולות במערכת הן הפרדה (רזולוציה) של 1024*768.

כניסה לשירות האינטרנט – עמ"י - חברה לניהול קופות גמל ענפיות בע"מ

בעת כניסה לאתר האישי יש להקליד את הפרטים הבאים:

  1. מייל או שם משתמש שנבחרו בעת ביצוע הרישום לאתר
  2. סיסמה ראשונית כפי שנשלחה  ב- SMS או בדואר ישראל
  3. במידה וזוהי כניסתך הראשונה לשירות תתבקש/י להחליף את סיסמתך הראשונית.

החלפת סיסמה תתאפשר לאחר כניסה לאזור האישי באמצעות גישה מתפריט צד.  

לאחר כניסה לתהליך זה תתבקש להקליד את סיסמתך הישנה , הסיסמה החדשה ואימות לסיסמה החדשה .

 סיסמה חוקית מוגדרת ע"פ הקריטריונים הבאים:

  1. סיסמה בנויה מ-6 תווים חוקיים לפחות אך לא יותר מ-10.
  2. תווים חוקיים הם 0-9, ,a-z (מקף הוא תו לא חוקי)
  3. לפחות תו אחד שהוא ספרה 0-9.
  4. לפחות תו אחד שהוא אות לועזית a-z.

חשוב לדעת!

  • יש להימנע מבחירת סיסמה קלה לשחזור או להעתקה. תווים עוקבים או תווים אשר חוזרים על עצמם אינם חוקיים – 1234.a ,abcd1 , 11ff33 , aa22cc
  • לא ניתן להחליף סיסמה ישנה (קיימת) בסיסמה חדשה הזהה לה.

החלפת סיסמה

  • לאחר שבצעת כניסה ראשונה לשירות ובחרת סיסמה אישית, יש להחליפה מעת לעת.
  • במידה וחלפו 180 יום ולא הוחלפה הסיסמה ביוזמתך תתבקש להחליף את סיסמתך.
  • לא תתאפשר צפייה בחשבונותייך ללא החלפת הסיסמה.

שכחת או נחסמה סיסמתך?

  1. לחץ על הקישור "שכחתי סיסמה" המופיע בעמוד הכניסה לשירות עמ"י - חברה לניהול קופות גמל ענפיות בע"מ.
  2. עקוב אחר ההנחיות במסך.

לאחר השלמת התהליך,תישלח אליך סיסמה חדשה בהתאם לבחירתך ב- SMS או בדואר ישראל תוך 7 ימי עסקים.

לתשומת לבך:

עם סיום הגלישה, מומלץ לצרכי אבטחת מידע, ללחוץ על כפתור היציאה הנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך.

הצטרפת? ברכותינו!

לפני כניסתך הראשונה אנו ממליצים לצפות במדריך לגלישה בטוחה הנמצא תחת אייקון אבטחת מידע.

באפשרותך לקבל מענה בכל הקשור לשירות באמצעות מוקד התמיכה בטלפון 02-6542711 או באמצעות המייל: moked@ovdeimedina.co.il

 

 

בברכה,
עמ"י - חברה לניהול קופות גמל ענפיות בע"מ